Saturday 31 December 2011

Selamat tinggal 2011

Jam sekarang pukul 3:37pagi.Mata aku masih segar.Aku cuba lelap.Tapi...mata aku liat sungguh malam ni.Aduh..membuat entry sambil mendengar lagu Visa...memang mengembalikan memori-memori silam aku...aiseh...layan sungguh pagi-pagi macam ni dengar lagu lama.Kenapalah lagu dulu2 memang best?

"andai..begitu suratan takdir,usah lagi kita mungkir,bersyukur pada rahmatnya..kasih..berpegang pada hakikat,waktu yang bakal menjawab..siapa yang benar..."

Oohh..tiba2 aku terbuat iklan lagu pulak.hehe tak tahu nak tulis apa sebenarnya.Sekwjap sungguh masa berlalu.Hari ni kira2 hari terakhir untuk tahun 2011.adakah sebab tu aku tak boleh nak tido ni.Flashback tahun ni..bagi aku yang menjadi kuli di opis,tak dek apa yang berubah sangatpun.Makan,yido,pergi kerja..tunggu gaji masuk...itu jelah rutinnya.Bosanlaaaahhhh!tapi orang cakap tak baik merungut dekat punca rezeki yang Tuhan da bagi kat kita.Aku ni dikira merungut ke?Haiyo...kena banyak2 berayukur ni Pijaa ooitttt...kat luar sana lagi berlambak orang cari kerja.huhu

Lately,kerja kat opis banyak sungguh la disebabkan nak melayan karenah auditor.Nak closing hujung tahun lagik..adus.paroh sungguh.dok tipu nieh.Memang masa tu sangat precious bak kata mat salleh.Aku nak bercinta pun tak sempatlah sekarang!huh!stress..bercinta dengan kerja setinggi gunung Eberest.Kalau diberi chance,aku rasa aku lagi rela menjadi suri rumah.cehhh..poyo sungguh aku ni kadang2.Betul.badan aku sangat penat sekarang.Otak pun penat..Ditambah dapat bos yang super duperrrr berperangai pelik hujung2 tahun ni.Tak kuasa la!Kalaulah aku ni anak CEO campany ni,mmemang lah aku boleh resign 1 hour kot dengan gaya bos yang memang cerewet bebenor.

Apa aku bebel pagi2 ni sebenarnya..Aku hentam je tulis apa yang ada dalam kepala hotak aku sekarang.wow!kejap lagi lagu fantasia bulan madu kat radio.Bsst2.Ohhh..aku sebenarnya excited jugak hari ni fengar radio sebab baru beli radio Sony yang boleh set alarm tue dengan kawan aku.Kitorang beli sama.Konon2 nak masuk 2012 boleh set alarm baru untuk bangun pagi awal.Aku harap menjadilah.Maklumlah aku spesis yang memang pengsan.Kaki lambat masuk opis.Gila betul!Chopppp!aku nak buat iklan jap..sekarang kat radio lagu Jerangkung dalam almari..Wings..sumpah aku tak pernah tahu pun Wings ada lagu tajuk cam gini.hahaha aku hanya
Tahu Lena diulit Intan.Best lagu tu..Kikiki..kelakarla jerangkung dalam almari..hahahaha

Mata aku dah ngantuk....till then,wassalam...

No comments:

Post a Comment