Tuesday 13 December 2011

Duhai Mata..

Duhai mataku..tahukah engkau sekarang sudah 3.28pagi?Kenapa kau tak reti2 nak lelap lagi?tahukah kau yang kau buat aku makin terseksa nak bangun pagi nanti?Tahukah kau wahai mataku yang perasaan macam ni sungguh tidak best?kenapa?sebab aku kerja dengan orang bukan kerja dengan company bapak aku..jadi aku sangat runsing sekarang sebab kau masih tak nak lelap..

Duhai mataku...tahukah kau yang sudah berapa kali aku rotate lagu dalam mp3 ni supaya konon2 aku boleh tertido sambil mendengar lagu??tapi..sampai sekarang kau makin tak paham dengan aku nampaknya..huhu..takkan lah kau nak suruh aku telan panandol dengan ubat selesema baru boleh nak masuk tido..mata oh mata..kalaulah kau robot,machine yang aku boleh set kan timingnye dah tentu aku akan set pukul 10 supaya aku boleh tido sepuasnya...

Duhai mataku...sekarang perasaan aku makin kuat mengiyakan yang kau salah satu penyebab aku kurus...kenape?sebab...sebab kau tak pernah nak bagi aku tido yang lena walaupun aku mempuyai masa untuk dapat tido yang lena...bukankah kurang tido tu satu penyebab orang kurus..jadi sekarang aku rase nak salahkan kaulah mata...

Duhai mataku..buat kali terakhir aku merayu pada kau supaya kau cubalah lelapkan diri.Sudah puas aku peluk Lotso ni demi mendapatkan tido yang nyenyak..kalaulah Lotso ni boleh menyanyi kan best...sudah lame agaknye aku suruh si Lotso gemok ni nyanyi lagu Selamat Malam Faizal Tahir dekat aku..huhuhu

No comments:

Post a Comment