Wednesday 21 December 2011

Santarina 2011 di Ofis...

Siang tadi di ofis ada upacara Santarina 2011.Santarina kat opis ni maksudnye bertukar-tukar hadiah sesama kawan opis.Untuk tahun 2011 ni lain sikit sebab penganjur suruh cabut undi nama siap-siap.So,senanglah sikit nak aim hadiah nak beli kat kawan.Betul jugak.Yela,senang nak buat preparation.hehehe

Santarina di ofis ni start tahun 2009.Kebetulan tahun tu aku baru masuk kerja jugak kat ofis sekarang.Masuk ni dah kali ke 3 aku sempat berSantarina bersama kawan-kawan ofis.Oh yea..kali ni juga ada tema warna apa baju kena pakai.Warna akan dapat sekali dengan nama yang kita cabut undi tue.Aku dapat favorite color.Warna merah.Nasib baik merah bukan hijau.Aku tak berapa gemar dengan hijau.Malas nak cakap banyak.Mood nak letak gambar2 Santarina tadi aje..hehehe












Disebabkan gambar2 ni semua dari kamera aku,makanya memang semuanya muka aku lah yang menempek di setiap ruang gambar.hahahaha Ditambah pulak aku memang suka bergambor. Hambek engkau aku nak tambah lagi versi aku sorang-sorang pulak bergambor.Meroyan ni...



No comments:

Post a Comment