Friday 9 December 2011

Ombak Rindu lagi??

Horey! itulah kata2 yang aku nak cakap malam ni..sebabnya aku dengan bangganya pergi lagi tengok cite Ombak Rindu buat kali ke 2.Saje nak bagi sumbangan untuk kutipan cite ni..hahaha sebenarnya aku nak teman kawan aku.Dia belum tengok lagi.Lagi pun aku spesis yang tak kisah pun tengok cerita dua kali kalau aku rasa cerita tu berbaloi nak ditengok 2 kali.hehehe

Tempat biasa aku tuju jika nak nonton movie bersama kawan2 tak lain tak bukan KLCC..yelah..senang naik lrt je dari opis.Sampai time nak beli full house lagi la cite ni.Sebabkan aku dengan Mieza nak kejar cite kul 7 lebih sebab tak nak lah balik lambat rumah.So, kitorang hanya ada pilihan tengok jugak cite ni.Tapi..semua seat yang ada depan sekali.Ada seat yang okey sikit tapi aku kena duduk asing ngan membe aku.Adusss..sorang kat belakang,sorang kat depan.Bolehlah labuuuu...padahal membe aku beria tak nak kalau tak boleh duduk sebelah.Katanya tak boleh nak borak.Aku paksa jugak amik seat asing.Lagipun depan belakang..boleh je nak toleh2 dengan ketuk kepala kalau nak cakap apa2..

Nasiblah bila masuk baru iklan,movie pun tak start lagi.Elok je masuk tempat yang sepatutnya tempat aku ada orang lain pulak duduk.Aku tunjuk tiket aku si aweks ni punya confident je.Malas nak cakap banyak aku pergi kat lua cakap dengan staff TGV tu.So, aku ngan Mieza tunggula staff tu settle dulu..diri jelah kat belakang sekali.Nasiblah movie tak start.Kalau tak memang aku akan berangin..huh!kung krang kung krang..last 4 orang ni rupanya silap seat kot..semua pergi seat belakang.Aku dah agak dah.Muka confident je time duduk tadi.ish ish...

Memang penuh!Bile movie da start..ade la pulak pakcik ke abang yang duduk belakang aku ni..spesis yang banyak cakap dalam wayang.Emo terlebih ke ape aku pun tak tau.Agak mengganggu la!Nasibla aku da tengok cite ni..kacau mood aku nak jiwang2 tengok Ombak Rindu...Damn..!tengok kali ke 2 pun aku masih touching tengok cite ni..Membe aku pulak dapat duduk sebelah awek yang kejap2 nak nangis..sampai lap air mata kat sua jeans..hahahaha cam kelakar pun ade dah aku rase...

Habis tengok..perut mulalah keluarkan lagu zapin kot.Lapar!!!!Dengan harapan berkobar-kobar nak makan ayam penyet AP.Aku dan Mieza bergegas ke foodcourt.Sekali da tutup.huhu sedih je.Mane tak tutup dah pukul 9.30 malam.At last,terpaksalah makan nasi ayam saje..tapi kenalah makan sebab perut aku pun dah macam masuk angin.Sakit dah.Makan pun laju laju macam nak masuk larian marathon je gaya.Yelah,kesian kat membe aku ni..die nak kene naik train pulak balik.Lainlah aku terus je naik lrt sampai rumah..Tapi dalam mase dok makan laju2 sempatlah jugak snap picture..hehehe Aku tak tahula berat aku dah naik ke apa.Tapi baju yang biase aku pakai ni macam ketat pulak rasenye.Selalu rase tak ketat macam ni.Aiseh...jangan perasaan syok sendiri aku je sudah.Selalu macam tu lah.Bile timbang berat 42kg tak pun 41.5kg..udoh macam pokok ke tiang lampu aku rasa..ok pijaa..ok..jangan banyak mengeluh..at least kurus tapi tak sakit...bersyukur jelah banyak2...

"Cinta itu tak kejam..yang kejam tu manusia kerana manusia tak pandai menilai cinta"

"Wanita adalah ciptaan yang istimewa..semakin Allah sayang dengan kita..semakin banyak dugaan yang Allah bagi" 


"Redha itu ikhlas,pasrah itu menyerah"




Btw..Maya Karin..sangat gojes sokmo!



No comments:

Post a Comment