Monday 26 December 2011

Reality Check me


"Berakhir sudah pencarian cintaku
jiwa ini tak lagi sepi, hati ini telah ada yang miliki
Tiba diriku di penghujung mencari cinta
diri ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri"

congrats untuk housemate aku akhirnya udah berkahwin...dengan ini secara officialnye aku merangkap umur baya2 aku kt umah ni yang tinggal membujang...hoho...last year pun kawin bulan 12,tahun ni pun bulan 12..agaknya orang suka kawin bulan 12 sebab sejuk ke ape?hehehehe

Gambar-gambar sepanjang majlis kawin Zuw..kt Johor..Parit Besar tak silap nama kampung dia.Tapi time kitorang sampai udah terlepas majlis akad nikah.Frust aku.terlepas sikit je.Herm..nak buat camano...yang penting semua sudah selamat...alhamdullillah..Semoga Zuw dan pasangan bahagia dan dapat anak come2...









No comments:

Post a Comment