Sunday 27 November 2011

Bertudung ALa Hana Tajima

Sejak kebelakangan ni gaya tudung Hana Tajima memang menjadi satu trend bagi muslimah yang berjilbab...terutamanya remaja...aku kadang2 teringin nak pakai macam gaya tudung tu,tapi tidak mungkin aku pakai sebabnya...aku memangla tak reti nak pakai tudung macam tu siap ada jurai jurai kat tepi telinga...ada satu kali tu..time lunch aku napak sorang awek ni pakai gaya tudung ni...tengok dari depan oklah..sekali pandang dari belakang..pin siap 2 3 ketul kat belakang kepala...aku rasa macam pelik pun ada dah...belum lagi tang tepi telinga yang da macam2 pin aku tengok...tapi tak kisah la kan...itu hak masing2 dalam berfesyen..

Tapi kalau tengok Hana Tajima pakai,memang napak sangat smart n ada style..sampaikan Yuna Zaraipun terikut dengan gaya jilbab Hana Tajima.Sedikit kisah Hana Tajima ni.Hana merupakan penganut agama Kristian ye sebelum dia memeluk Islam.Hana merupakan designer bagi brand Maysaa tak silap aku.Hana Tajima ni mix British-Japan dan dia sekarang dok di UK (tak silap akula).Betapa hebatnya penangan Hana Tajima ni sampaikan adik bongsu laki aku pun kenal dengan Hana Tajima.aku ingat dia tak tahu.da maju setapak dah adik aku tue.Jadi,tak hairanlah kalau Hana Tajima menjadi ikon fesyen bagi muslimah sekarang.Kalau tak percaya cubalah perhati kat sekeliling anda sekarang..kalau keluar pergi shopping mall jangan cakaplah..memang anak2 muda sekarang bergaya ala Hana Tajima.Aku sangat kagum dengan penangan Hana Tajima kat Malaysia ni.

Apa2 pun Hana Tajima memang mempunyai aura yang tersendiri.Bagi aku dia sangat chic dengan style dia tu.Sentiasa nampak fresh,elegan namun masih nampak sederhana. Cuba tengok gaya kat bawah ni,betul tak..ramaikan muslimah berjilbab bergaya macam ni sekarang.Kalau terasa nak memakai tuung ala ala Hana Tajima ni,google aje kat You Tube..memang da banyak tutorial yang tunjuk camana nak pakai style macam ni.Selamat mencuba...




No comments:

Post a Comment