Thursday 8 March 2012

No More Finger Painting...

Kelmarin selepas seharian suntuk penat bekerja,aku pergi ke KLCC..tapi kalau hari Selasa aku memang biase merayap sebabnye hari Selasa tak payah pakai uniform aku yang dah macam kain buruk tu..so,xdekla segan aku nak jalan keluar..hehehe Selepas mendapat perkhabaran (poyo je bunyi) yang bonus nak dapat kali ni macam sejempot je..so,aku terpakse batalkan aje niat nak beli Samsung Note..huwaaa huwaaa...

Membawa hati yang patah,jiwa yang lara..cewahhh..poyo lagi...aku berhajat menghabiskan lagi duit kutu yang aku dapat kali ni dengan membeli pen untuk ipad a.k.a anak aku ni..:) Maklumlah..angan-angan nak dapat  S Note dah jadi angan-angan mak jenin,so belilah bende lain nak ubat kekecewaan ni.Selepas masuk Machines,usya2 pen2 untuk melukis dan tanye dekat pekerja situ yang mane bagus,akhirnya aku angkat seketol.Yang aku amik ni seketol hargenye RM99..Aduhhh..barang2 untuk Mac ni kalau tak harga RM70 ke atas tak sah.Tapi pen yang aku beli ni bukan je boleh pakai kat Ipad,kat Iphone pun boleh..handphone brand lain pun boleh ..HTC,Samsung,Motorola,Nokia..senang cerita function untuk yang touch screen..

Ape lagi..pas beli tu..cubalah wat lukisan2 yang poyo2 disebabkan kejakunan yang agak terserlah dalam diri aku..hahahaha dahla ari tu jakun upload gambar kat blog pakai ipad,ni aku tambah lagi satu sifat jakun dalam diri aku lagi..yang penting berbaloi-baloi beli pen ni.Same je aku fikir,kalau aku tak beli pen ni,mesti aku gatal pegi beli make up tak pun kasut.So,baiklah aku beli something yang ade value sikit untuk long term..hehehehe



makan dulu di Ben's


orang jakun tak sempat nak try kat umah:P



till then..wassalam........

No comments:

Post a Comment